Adr. Gammelgårds Allé 7, st. lejl. 2 Alle henvendelser vedrørende drift af ejendommen, forespørgsler om fx vogn til større mængder storskrald eller vedr. selskabslokalet Pavillonen skal ske til ejendomskontoret. Ejendomskontoret er det første man som beboer kontakter hvis man er i tvivl om noget. Husk at der er en vagtordning som via hovednummeret kan kontaktes i kritiske situationen, så som rørsprængning i lejligheder, elevatorstop etc. Ved mindre akutte situtationer kan man altid indtale en besked på hovednummeret, og ejendomsinspektøren tager hurtigst muligt og så vidt muligt, førstkommende hverdag kontakt til dig. I følgende tidsrum kun for personlig henvendelse, der tages ikke telefoner. Mandag: 07.30-08.30 Tirsdag: 07.30-08.30 Onsdag: 18.00-19.00 Torsdag: 07.30-08.30 Fredag: 07.30-08.30 Åbningstider for telefonisk henvendelse: Kun for telefonisk henvendelse. Det er ikke muligt at møde op på ejendomskontoret. Mandag - fredag: 08.30-09.00
HOFOR Varme og varmt vand. https://www.hofor.dk/driftsinfo/ Tilmelding til SMS service: https://dk.sms-service.dkELNET RADIUS Eltransportør (alle vælger selv ELselskab)https://radiuselnet.dk/elkunder/kundeservice/sms-service/INTERNET. Valgfrit selskabTV: Valgfrit selskabBeboernes Facebookgruppe for almindelige informationen Vejlegårdsparken - VallensbækFacebook-gruppen er oprettet for at styrke sammenholdet i Vejlegårdsparken, herunder bl.a.:* Naboer kan lære hinanden bedre at kende.* Anbefaling af håndværkere.* Anbefaling af ejendomsmæglere.* Spørgsmål/svar.* kommunikation mellem beboere* Og meget andet.Desuden forskellige specialgrupper som:Vejlegårdsparkens HundeVejlegårdsparken loppemarked